2011 m. birželio 5 d., sekmadienis

Sveiki broliai internautai,

Taigi čia bus mano dienoraštis, kuriame aš sau rašysiu kaip man sekasi pokeryje. Šis dienoraštis bus labiau skirtas man nei jums skaitytojai. Tikiuosi, kad šis blogas padės man tobulėti. O blogą nusprendžiau sukurti todėl, kad turėsiu labai daug laiko siekti savo tikslams tapti daugiau nei paprastu , taigi šis blogas bus tarsi mano dienotvarkė ir nuveiktų darbų ataskaitos apžvalgos, taip galėsiu stebėti savo progresą. Žaisiu 9max SnG (STT) pradėsiu nuo 3,5$ įpirkos su 85BI (300$) banku, praleisiu 1,5$ įpirkas, kadangi manau, kad tai tik laiko švaistymas veltui. Taip pat parašysiu savo įdomesnes situacijas, ypač tas dėl kurių idiotiškai pralošiu turnyrą, pagrinde tai darysiu, kad kas nors galėtu išsakyt savo požiūri kitu kampu/patart kaip jūs būtumėt pasielgia , kad vėliau pats galėčiau priimt geresnius sprendimus.

O dabar planai, kuriuos stengsiuosi įgyvendinti:

1. Depositint 300$ į PokerStars, bei gaut 100% first deposit premija (300$)
2. Surinkt 5100 VPP, reikalingus gaut 300$ premija į savo sąskaitą.
3. Sulošt ~2000 turnyrų per 3 pirmus mėnesius po deposito į PS.
4. Nuolat stebėti ROI (kas 100 turnyrų atnaujinti)
5. Atsiradus galimybei keltis į $7, bei $15 limitus.

Ačiū už dėmesį ir sėkmės.
Pradėsiu nuo 06.13 dienos.

Žodžiu čia mano blogas, rašau ką noriu, apie ką noriu ir kaip noriu. O jei jums patinka, tai skaitykit ir komentuokit. O aš stengsiuosi neapleist šio blogo ir nuolat jį papildyt naujomis temomis tiek apie savo pasiekimus, tiek patarimais norintiems tapt SnG žinovu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą